Πέμπτη 10 Μαρτίου 2011

Αντί για Νανούρισμα

Και πάνω που ήμουν έτοιμος να πατήσω το off και να σβήσω τον διακόπτη, υποχωρώντας σιγά-σιγά στη νομοτελειακή απενεργοποίηση που επιβάλλει το ώριμο της ώρας, ένα τελευταίο βλέφαρο στις σημερινές ειδήσεις, πραγματικά με αποτελείωσε. Αφορμή, η αιματοχυσία μεταξύ μουσουλμάνων και χριστιανών στην ταλαιπωρημένη περιοχή της Αιγύπτου λόγω του απαγορευμένου έρωτα δύο αλλόθρησκων νέων! 

Δεν έχω κουράγιο πλέον. Τα μάτια μου κλείνουν, το ίδιο και η αισιοδοξία μου. Make love, not war. Τέτοια ώρα, τέτοια λόγια. Συμβουλές του κώλου και ευχολόγια μαζί με πασπαλισμένο οπτιμισμό δεν θα ξαναβρείτε από μένα γι' αυτό αποθηκεύστε τα καλά μέσα στο μυαλό σας και μην το πείτε ούτε του διπλανού σας. Μην σας φαίνεται υπερβολικό, δεν περισσεύει για όλους. Κρατήστε τα για την πάρτυ σας, αλλιώς γυρίστε τα πίσω και εναποθέστε τα δίπλα από το προσκεφάλι μου, εκεί όπου στοιβάζω τα άγχη και τους φόβους μου τόσα χρόνια τώρα. Εκεί απ' όπου θα τα παραλάβω αύριο φρέσκα και ξεκούραστα. Και προπάντως άθικτα.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP  

Site Meter