Πέμπτη 24 Δεκεμβρίου 2015

Χριστουγεννιάτικη κάρτα μιας τροτέζας απ' τη Μινεάπολη


Τσάρλι είμαι έγκυος
και μένω στην Ενάτη
πάνω ακριβώς από ένα παλιοβιβλιοπωλείο
της οδού Ευκλείδη
Σταμάτησα να παίρνω ντόπα
έκοψα και το ουίσκι
Ο δικός μου παίζει το τρομπόνι
και κάνει το κομμάτι του

Μου λέει ότι μ' αγαπάει
αν και δεν είναι το παιδί δικό του
Και λέει ότι θα τον μεγαλώσει
σα να ήταν γιος του
Μου 'δωσε και δαχτυλίδι
που το φόραγε η μητέρα του
και με βγάζει και για χορό
κάθε Σάββατο βράδυ

Τσάρλι σε σκέφτομαι ακόμα
κάθε φορά που περνάω απ' το πρατήριο
εξαιτίας κι όλου του γράσου
που συνήθιζες να βάζεις στο κεφάλι σου
Κι έχω ακόμα εκείνον τον δίσκο
απ' τους Little Anthony and the Imperials
αλλά κάποιος μου 'κλεψε το πικ-απ
τώρα τι να πεις γι' αυτό;

Τσάρλι παραλίγο να μου στρίψει
όταν τσακώσανε τον Μάριο
Την έκανα για την Όμαχα
να μείνω με τους γέρους μου
αλλά όσοι ήξερα εκεί
ήταν ή νεκροί ή στη στενή
Οπότε επέστρεψα στη Μινεάπολη
κι αυτή τη φορά νομίζω ότι θα μείνω

Και Τσάρλι νομίζω είμαι καλά
για πρώτη φορά μετά το ατύχημα
και εύχομαι να 'χα όλα κείνα τα λεφτά
που χαλάγαμε κάποτε για ντόπα
Θα μου αγόραζα καμιά μάντρα μεταχειρισμένων
και δεν θα πωλούσα κανένα τους
Απλά θα οδηγούσα διαφορετικό αμάξι κάθε μέρα
ανάλογα με ποιο μου έκανε κέφι

Τσάρλι για όνομα του θεού
θες να μάθεις την αλήθεια απ' όλο αυτό;
Δεν έχω κανέναν παλιοσύζυγο
που να παίζει το τρομπόνι
Και χρειάζομαι να δανειστώ λεφτά
για να ξεπληρώσω το χασοδίκη
και Τσάρλι, ρε
θα μου δώσουν αναστολή,
έλα να με μαζέψεις τ' Άγιου Βαλεντίνου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP  

Site Meter