Είναι πιθανόν να έχει πάει με πάνω από 500 γυναίκες. Δεν ξέρει πλέον, δεν μπορεί να ξέρει, δεν κρατάει λογαριασμό και πώς θα μπορούσε άλλωστε με τέτοια τάξη μεγέθους! Μέχρι και που πέρασε τις 100 ήταν ο υπολογισμός πιο εύκολος, η αγέλη ευάριθμη, η κομπορρημοσύνη του ξέχειλη. Απ' τη στιγμή που χρειάστηκε τεφτέρι για τις εγγραφές, έχασε το ενδιαφέρον του, έπαψε να κοκορεύεται, του έγινε συνήθεια. Βέβαια ήταν και η διαδικασία ψυχωτική, ένιωθε ότι κάθε γραμμή που πρόσθετε στο σημειωματάριο και αφορούσε την ερωτική του ζωή, του αφαιρούσε μια γραμμή ενέργειας, του πρόσθετε μια γραμμή γήρατος, τον έφερνε πιο κοντά στο θάνατο. Μακάβριες σκέψεις κι ας μην είχε πατήσει ακόμα τα 40.
Είναι τώρα δέκα σερί μέρες που κοιμάται με διαφορετική γυναίκα. Κάθε βράδυ βγαίνει στα μπαρ, πίνει, φλερτάρει, ποντάρει, ρεφάρει. Όλο και κάποια γοητεύεται και ξεστρατίζει. Δεν είναι όλες ωραίες προς Θεού, θα ήταν ανόητος άλλωστε όποιος περίμενε κάτι τέτοιο. Μα δεν μπορεί τη μοναξιά και έτσι συμβιβάζεται, τόσο, όσο του επιτρέπουν οι εφήμερες σχέσεις που συνάπτει. Κυριολεκτικά εφήμερες, δεν διαρκούν περισσότερο από μία μέρα, από μία νύχτα μάλλον άρα επί της νύκτας και όχι επί της ημέρας για να ακριβολογούμε. Τέλος πάντων. Δέκατη ερωμένη σε δέκα μέρες! Μην εντυπωσιάζεστε: έχει πετύχει και πιο θαυμαστές επιδόσεις. Αν μάλιστα δεν ήταν τόσο κουρασμένος από τα βραδινά ξενύχτια-γαμήσια και ξύπναγε μια φυσιολογική ώρα που κυκλοφορεί περισσότερος κόσμος έξω, τότε ίσως ναι, ίσως να καμάκωνε γκομενάκια όχι μόνο τα βράδια, αλλά και τα πρωινά.
Αυτό που δεν μπορεί να ελέγξει πλήρως είναι το μετά. Το μετά το σεξ. Κι αν η κοπέλα φύγει αμέσως, έχει καλώς, άμα όμως μείνει και μετά για αγκαλιάσματα, χάδια και φιλιά ή ακόμα και για μια απλή διανυκτέρευση, τότε ίσως υπάρχει πρόβλημα. Ίσως λέω γιατί και πάλι αυτό το γεγονός δεν είναι a priori κακό ή μισερό για κείνον ο καθένας επιζητά συχνά άλλωστε κάποιον να πλαγιάσει δίπλα του το βράδυ. Είμαστε αδύναμα όντα και εκείνος το ξέρει, έχει επίγνωση της ελαφρότητάς του. Το πρόβλημα όμως εδώ είναι καθαρά εργονομικό: 25 τετραγωνικά όλα κι όλα δύσκολα στεγάζουν διπλό κρεβάτι. Επομένως το μονό κρεβάτι σε τέτοιες περιστάσεις καθίσταται άβολο, ειδικά όταν πάνω του προσπαθεί να βολευτεί μια άβολη κατάσταση.
Δεν έκλεισε μάτι όλο το βράδυ. Η διπλανή του του είχε πάρει όλα τα σκεπάσματα, όλο το χώρο, τον είχε εξοβελίσει στο ακριανό τμήμα του κρεβατιού, λίγο ακόμα και θα τον πέταγε από κάτω και σα να μην έφταναν όλα αυτά ροχάλιζε κι οληβραδίς. Τα νεύρα του ήταν σε άθλια κατάσταση, αφού σε μια στιγμή που το κακό είχε παραγίνει, εκεί γύρω στις 6 το πρωί, φόρεσε τη ζακέτα του και βγήκε έξω στο μπαλκόνι, να πάρει λίγο αέρα και να καλμάρει. Και αφού επέστρεψε και κάπως τα πράγματα ηρέμισαν -θα 'χε δε θα 'χε κοιμηθεί μία ώρα- όταν το ενοχλητικό ξυπνητήρι της παρτενέρ του άρχισε να χτυπάει μανιωδώς. Ευρισκόμενη και αυτή σε καθεστώς κόπωσης μετά την εξαντλητική βραδιά, άργησε να το ακούσει και συνεπώς και να το κλείσει. Αυτός έκανε τον κοιμισμένο και είχε τα μάτια του ερμητικά κλειστά, καθώς άμα τα άνοιγε θα έκανε φόνο. Τελικά έδωσε τόπο στην οργή και αυτή του η ετυμηγορία τον δικαίωσε στη συνέχεια γιατί η... ερωμένη του αποδείχτηκε πολύ διακριτική ως προς τις ετοιμασίες της. Τα αποσιωπητικά στη θέση του ονόματός της, τον έκανε να απογοητευτεί. Ούτε πως την λέγανε δεν θυμότανε.
Αυτή σηκώθηκε και ντύθηκε ήσυχα να μην τον ξυπνήσει. Υποκρινόμενος ακόμα τον κοιμισμένο, πού και πού άνοιγε τα μάτια του για να κρυφοκοιτάξει. Να 'ταν ο ήλιος άραγε που έκανε περίεργα παιχνιδίσματα πάνω στα σχέδια της κουρτίνας, πάντως η εικόνα της γυμνής ερωμένης του να ντύνεται του φάνηκε πολύ θελκτική, πράγμα που τον παραξένεψε. Όρθια και στητή, με τα μαλλιά της ανακατεμένα τεντωνόταν και έπειτα συναισθανόμενη τη γύμνια της, άρχισε να σκύβει από δω και από κει για να περιμαζέψει τα πεταμένα ρούχα της, απόρροια του χθεσινού πάθους. Μπορεί και του τελετουργικού αυτού καθεαυτού, λες και άμα εναποθέσεις τα ρούχα σου στο διπλανό κομοδίνο με ήρεμο τρόπο, αυτή σου η ήπια κίνηση υποδηλώνει λιγότερο πάθος.
Την παρατήρησε λοιπόν που έβαζε το λεπτό της στρινγκ και το σουτιέν της, τις μεταξωτές της ζαρτιέρες, το ανοιξιάτικο φόρεμά της και τη τζιν ζακέτα της. Έπειτα χάθηκε από το οπτικό του πεδίο γιατί πήγε στο μπάνιο, στο μοναδικό χώρο της γκαρσιονέρας όπου κάποιος μπορεί να εκφραστεί απρόσκοπτα αφού το βλέμμα του άλλου σταματάει πάνω στον εντοιχισμένο χώρο. Γύρισε με περιποιημένα μαλλιά, μακιγιαρισμένη, πανέμορφη. Του φάνηκε πιο όμορφη από χτες, πολύ πιο όμορφή, ένιωσε πια ότι δεν την επεξεργάζεται από περιέργεια, αλλά ότι την μπανίζει. Κάθισε στην πολυθρόνα απέναντι από την τηλεόραση για να βάλει τα παπούτσια της. Αυτός έβλεπε μόνο τα πόδια και την πλάτη της από κείνο το σημείο. Του φάνηκε πολύ αισθησιακή διαδικασία, ίσως και η ίδια να την έκανε αισθησιακή εν γνώση της, μπορεί να είχε καταλάβει ότι την παρατηρεί. Μπορεί και όχι. Όπως και να 'χει έδεσε και το δεύτερο παπούτσι της και σηκώθηκε όρθια, έτοιμη προς αναχώρηση, πήρε την τσάντα της και κοίταξε για μια στιγμή γύρω της μήπως ξέχασε κάτι. Ο ωραίος κοιμισμένος αμέσως έκλεισε τα μάτια του μήπως τον δει και συνέχισε να ανασαίνει βαριά, ακόμη υποκρινόταν το ρόλο του. Ένιωσε μια ευχάριστη ευωδία να τον πλησιάζει και ένα ζευγάρι υγρά χείλια να αγγίζουν με στοργή το μέτωπό του, το μόνο μέρος του σώματός του όπου έμενε ακάλυπτο από τα σκεπάσματα. Έπειτα αυτή, αθόρυβα και κάπως ρυθμικά κατευθύνθηκε προς την εξώπορτα, την άνοιξε και την έκλεισε πίσω της με ένα μικρο κρότο.
"Ελευθερίααα", φώναξε εκείνος και τεντώθηκε σ' όλη την επιφάνεια του μονού κρεβατιού, που πλέον ήταν μόνο δικό του, απελευθερωμένο από την μέχρι πρωτινός γυναικεία κυριαρχία και κοιμήθηκε άλλες 2 ώρες μέχρι τις 11, όπου και ξύπνησε για να την παίξει.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου