Παρασκευή 6 Σεπτεμβρίου 2013

Το χωριό της ομοφοβίας

Σε άλλα κινηματογραφικά νέα, μετά από ομοφοβικό ανυπόγραφο άρθρο από συντάκτη του εμετικού newsbomb.gr, η village απέσυρε προς τιμήν της (προσωρινά όπως αποδείχτηκε αργότερα) το διαφημιστικό της μπάνερ για την οικογένεια Μίλλερ από το εν λόγω σάιτ. Τελικά όμως μετά από πιέσεις, η village ενέδωσε καιροσκοπικά και ανανεώσε τους διαφημιστικούς δεσμούς της με το newsbomb. Βέβαια δεν κρατώ ειδησεογραφικό μπλογκ για να ανεβάζω αναρτήσεις τέτοιου περιεχομένου και γι' αυτό δεν θα σταθώ ούτε στο επιλήψιμο σάιτ ούτε στην εταιρεία village που καμία εκτίμηση δεν της έχω έτσι κι αλλιώς οπότε διόλου αντικειμενική θα ήταν η κρίση μου ούτε στο κατά πόσο η ομοφοβία καταπολεμάται αποτελεσματικά εντός του προωθητικού πλαισίου σαχλών εφηβικών ταινιών, ούτε στη μετέπειτα μεταστροφή της εταιρείας village ούτε στις αντιδράσεις τόσο πριν όσο και μετά. Στο μόνο που θα ήθελα να σας επιστήσω την προσοχή είναι η μεσαιωνική επιχειρηματολογία του newsbomb όπως σας την επισυνάπτω κατά επιλεγμένα εδάφια παρακάτω (το μαύρισμα και η υπογράμμιση είναι δικά μου). Για ολόκληρη την εμετική απάντηση μπείτε με δική σας ευθύνη εδώ.

Είναι σαφές για όλους όσοι ανάγνωσαν το άρθρο με τίτλο «Προστατέψτε τώρα τους νέους από την ομοφυλοφιλία όπως ο Πούτιν», ότι επρόκειτο για μια πρωτοβουλία κατά της απρόκλητης προβολής και υπερέκθεσης προτύπων, τα οποία καλώς ή κακώς αποτελούν τη σημαντική μειοψηφία του συνολικού πληθυσμού της ανθρωπότητας.
Σε κανένα σημείο του το άρθρο δεν εξαπολύει επίθεση έναντι των ομοφυλοφίλων, ούτε εκφράζει ομοφοβικές απόψεις.
Στόχος του άρθρου και βεβαίως του site ήταν, είναι και θα είναι να υπερασπίζεται τα δικαιώματα των μειοψηφιών, όπως επιβάλει το επίπεδο πολιτισμού που μας διακρίνει, ποτέ όμως σε βάρος των σημαντικών πλειοψηφιών, οι οποίες βιώνουν έναν ιδιότυπο ρατσισμό τα τελευταία χρόνια και που όπως φαίνεται είναι εκείνες που έχουν πραγματική ανάγκη προστασίας των δικαιωμάτων τους.
Με την ενέργειά σας αυτή καταλήξατε να πράττετε το ίδιο για το οποίο αδίκως βρεθήκαμε υπόλογοι. Στηλιτεύσατε δημοσίως και λογοκρίνατε ένα άρθρο που εκφράζει μια άποψη υποστηριζόμενη από μεγάλη μερίδα του λαού μας, επειδή διαφωνείτε με αυτήν.
Κλείνοντας, θα θέλαμε να ευχηθούμε η εταιρία Village να είχε την ίδια ευαισθησία σε μια σειρά από ζητήματα, όπως π.χ. τις αυτοκτονίες που διαπράχθηκαν και διαπράττονται εν μέσω οικονομικής κρίσης, η οποία και προκλήθηκε κυρίως από τη φούσκα των μη εγγυημένων δανειοδοτήσεων που προκλητικά εξασφαλίστηκαν όλα τα προηγούμενα χρόνια από ιδρύματα, όπως το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο! Δάνεια που, όπως αποδείχθηκε, πληρώνει ο ελληνικός λαός με το ίδιο του το αίμα!
3 ερωτήματα που ζητούν απάντηση από τη Village:
-Είστε υπέρ της προκλητικής έκθεσης των συναισθηματικών εκδηλώσεων των ομοφυλοφίλων σε δημόσιους χώρους;
-Είστε σύμφωνοι με την ελευθερία του λόγου και την ελεύθερη διακίνηση ιδεών, όπως αυτές ορίζονται και προστατεύονται από το Σύνταγμα της Ελλάδας και την ΕΣΔΑ;
-Η ευαισθησία σας εξαντλείται στο εν λόγω άρθρο και όχι στις σκηνές φρίκης από τα εγκλήματα στη Συρία, στην Αίγυπτο και το καθημερινό ελληνικό δράμα των αυτοκτονιών ελέω οικονομικής κρίσης και των αιτιών που την προκάλεσαν;

Δεν θα μακρηγορήσω, νομίζω δε χρειάζεται κιόλας. Η επιχειρηματολογία του newsbomb αλλά και όσων καταφέρονται με ανάλογο τρόπο ενάντια στους ομοφυλόφιλους ή ενάντια σε άλλες μειοψηφίες (όπως υπόρρητα μειονοτικά χαραχτηρίζει τις συγκεκριμένες ομάδες ο συντάκτης) είναι από μόνη της σαθρή οπότε δεν θέλει πολύ με ένα απλό τζαρτζάρισμα να σωριαστεί στο έδαφος. Πρώτον, ισχυρίζεται ότι οι ομοφυλόφιλοι καπελώνουν τις πλειοψηφίες (τους ετεροφυλόφιλους, τους κανονικούς, τους φυσιολογικούς δηλαδή) και στην τελική αυτές είναι που χρειάζονται προστασία των δικαιωμάτων τους. Δεν είναι τυχαίο που χρησιμοποιείται αυτή η δικαιολογία για να καλυφθεί ο εγγενής ρατσισμός τους. Ίδια επιχειρήματα χρησιμοποιούσαν και οι Ναζί στη Γερμανία για τους Εβραίους, ίδια ατράνταχτα επιχειρήματα χρησιμοποιούνται και σήμερα από πολύ κόσμο (μεταξύ άλλων από τη χρυσή αβγή, από οργανώσεις κατά της νέας τάξης πραγμάτων, από χριστιανικές και άλλες παραθρησκευτικές οργανώσεις) που διατείνονται πως υπάρχει μία σκευωρία, μια συνομωσία των λίγων έναντι στους πολλούς κι αυτό προκύπτει από την υπερέκθεση των προτύπων της εκάστοτε στοχευμένης ομάδας έστω αν αυτό είναι ένα αισχρό και αναπόδεικτο ψέμα ή έστω μία ανακριβής υπερβολή αν θέλουμε να είμαστε καλοπροαίρετοι. Επίσης δεν είναι τυχαίο πως η ομόφυλη σεξουαλικότητα αντιμετωπίζεται ως κυναιδισμός, ως ατόπημα, ως κάτι ξένο και μιαρό, ως κάτι που δεν είναι φυσικό, αλλά τεχνητό, δημιούργημα του ανθρώπου και γι' αυτό φεύγει εύκολα με θεραπεία ή με βία, πάντως σε κάθε περίπτωση φεύγει όπως κάθε αποκολλούμενο μέρος.

Η τελευταία παραδοχή εύκολα εξάγεται από το γεγονός ότι παντού (εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων) η ομοφυλοφιλία αντιμετωπίζεται ανεκτικά απ' τη στιγμή που δεν την εξωτερικεύσεις, απ' τη στιγμή που δεν φερθείς με θυληπρέπεια, απ' τη στιγμή που δεν φιληθείς στο στόμα με το/τη σύντροφό σου, απ' τη στιγμή που δεν πάρει πρέφα κανείς ότι είσαι ομοφυλόφιλος. Άπαξ όμως και κάποιος υποψιαστεί ότι είσαι γκέι ή λεσβία τότε παύει να είναι θέμα δικό σου και γίνεται θέμα κοινωνικό, απαιτεί δημόσιας διαχείρισης. Νομίζω πολύ χαραχτηριστική είναι η ξεδιάντροπα υποκριτική ρήση που ακούγεται συχνά "τι με ενδιαφέρει εμένα, ας κάνει ότι θέλει στο κρεβάτι του" που υποδηλώνει ξεκάθαρα τα ετεροκαθορισμένα όρια μεταξύ κάτι επιλήψιμου και κάτι επιτρεπτού. Δεν πα' να γαμιέσαι και με άλογα (κυριολεκτικά), αν εξασκήσαι στο σπίτι σου, δεν μου πέφτει λόγος. Κάπως έτσι αντιμετωπίζεται η ομοφυλοφιλία από τους καλλιεργημένους συντάκτες του newsbomb που δεν ξέρουν ότι υπεράσπιση της μειοψηφίας δεν είναι να κουνάς το κεφάλι με ψεύτικη κατανόηση όπως κραυγαλέα υπονοούνε στο πρώτο ερώτημα τους προς τη village, αλλά ολοκληρωτικά και με καλή πίστη δεχόμενος το δικαίωμα του άλλου στον έρωτα, στη ζωή, στην εξασφάλιση, στην ολοκλήρωση και στην αυτοπραγμάτωση. Κάθε άλλη αντιμετώπιση δεν θεωρείται, αλλά είναι και ρατσιστική και ομοφοβική και τίθεται ενάντια στην ισότητα και στην ελευθερία. Τώρα για τις αρλούμπες περί επιλεκτικών ευαισθησιών και αναφορών σε ζητήματα Συρίας, ΤΤ και κρίσης μόνο ανόητος μπορείς να είσαι για να συγχέεις παράλληλα θέματα με στόχο τον αποπροσανατολισμό και την υπεκφυγή στο συναίσθημα. Αλλά σταματώ εδώ, γιατί τι κι αν έχω να φιλοσοφήσω ανοιχτά και δημόσια μετά από τόσο καιρό, ακόμα και οι 2 παράγραφοι που έγραψα για να αποδομήσω το έτσι κι αλλιώς διαλεκτικά υπό κατάρρευση επιχειρηματικό οικοδόμημα του newsbomb, μου φαίνονται (και είναι) πολλές.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP  

Site Meter